לוגו אורי גיזום עצים כריתת עצים

כריתת עץ דקל

כריתת עץ דקל מקצועית ע"י מומחים לגיזום

הקפדה על מקצועיות יעילות בטיחות שירות מהיר

כריתת עץ דקל ללא רישיון וללא אגרה!!!

רוצים לכרות עץ דקל בגינה? הגעתם למקום הנכון!

חייג עכשיו, וקבלו הצעת מחיר שוברת שוק!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מומחים מטעם משרד החקלאות

מחירים נוחים

ליווי בהשגת אישורים

כיסוי ביטוחי מלא

אורי כריתת עץ דקל- השירותים שלנו

כריתת עץ דקל

כריתת עצים בבית פרטי

גיזום דקלים

כריתת דקלים

כרסום שורשים

כרסום שורשים

השכרת מנוף סל

השכרת מנוף סל לגיזום עצים

חדקונית הדקל

טיפול ופתרון סופי לחדקונית הדקל

מה הלקוחות שלנו מספרים?

Noam Gal ShimonyNoam Gal Shimony
12:24 07 Aug 23
ח׳ברה מעולים ומקצועיים. עשו עבודה מעולה בתנאים לא פשוטים. מחיר הוגן. ממליץ עליהם בחום
Me AKMe AK
13:49 20 Jul 23
מקצוענות ממדרגה ראשונה! גוזמים שמבינים לעומק את עיסוקם ואוהבים אותו - ניכר ביותר מצד, ונדיר ביותר מאידך (וחבל). עומדים בזמנים ובהבטחות עד הסוף הטוב, מאורגנים נפלא בעבודה - כל הצוות מקסים, אדיב ומנומס, ממש מחמם לב, בלי טיפת ציניות! המחיר מאוד הוגן ביחס לתמורה האיכותית. מי יתן ויהיו עוד בעלי מקצוע כמו תמיר, אילן, עידן, שגיא והצוות בארץ הזאת. חיזקו ואימצו והמשיכו בדרככם זו!ממליצה על אורי גיזומים בחום!
גיל כהןגיל כהן
16:45 09 Jul 23
הגיעו 6 חברה כל אחד ידע מה תפקידו הורידו שני עצים פינו את הגזעים והענפים לפינת הגזם ניקוי תוך שיה הכל היה נקי ומסודר . שאפו !
דוד עמוסדוד עמוס
10:20 07 May 23
עבודה מקצועית ביותר,אווירה נעימה צוות מקצועי ואמין ניתנו הסברים מקצועיים לפני תחילת העבודה מרוצה מאד וממליץ בחום
Rotem Goor-AvieliRotem Goor-Avieli
18:32 27 Apr 23
עומר אפריאטעומר אפריאט
18:51 26 Mar 23
פניתי אליהם אחריי שהתאכזבתי מאיש מקצוע אחר , ואחריי סקר שוק . פשוט אלופים , מחיר הוגן, עבודה טובה ומהירה, בקיצור מס 1 בתחום
פניתי לאילן בנוגע לבעיה , הגיע עם הצעת מחיר הוגנת לעומת כל השאר והעבודה שהצוות והוא ביצעו הייתה מעבר לכל ציפייה !ממליצה בחום !
js_loader

גם הם בחרו באורי גיזומים מה איתך?

שנות ניסיון
0 +
פרויקטים
0 +
לקוחות מרוצים
100 +

כריתת עץ דקל בבית פרטי

כל מה שצריך לדעת על כריתת עצי דקל בגינה שלכם

האם אתם מחפשים לכרות עץ דקל בגינתכם? יש לכם כמה דברים לקחת בחשבון לפני שאתם מזמינים כורת עצים.
 בכדי להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר ואת המחיר המשתלם ביותר, הנה כמה עצות שימושיות:

  1. מחיר הכריתה: מחיר כריתת עץ דקל תלוי במספר גורמים כגון גובה העץ ורמת הגישה אליו. בדרך כלל, מחיר כריתת עץ דקל בגובה של עד 2 מטרים נע בין 500 – 1,500 ש"ח. אם עץ הדקל שלכם גבוה יותר או יש עצים נוספים שצריך לכרות, מומלץ לבדוק מחירון כריתת עצים בכדי להתעדכן במחירים.

  2. מתי לכרות: בדרך כלל, כריתת עץ דקל היא נדרשת כאשר העץ חולה מחדקונית הדקל שכבר פנסה ללב העץ ושם ביצים. במקרים כאלה, העץ אינו אוחז ואין אפשרות להצילו, ולכן עלינו לכרות אותו. חשוב לקחת בחשבון שעל מנת לכרות עץ דקל, יש צורך באישור. מומלץ לבדוק את אפשרות הגיזום של הדקל לפני הכריתה, כי לעיתים החדקונית עדיין לא הגיעה ללב העץ וניתן לגזום את הענפים שבהם נמצאת. בכך ניתן לשמור על הדקל ועדיין לשמר את יופיו. אם אין ברירה ועלינו לבצע כריתה, יש לבצע גם כרסום של שורשי העץ כדי להסירו לחלוטין.

  3. אישור כריתה: לפי חוקות כריתת העצים, עלינו לקבל אישור לכריתת עץ דקל הגבוה מ-2 מטרים ובקוטר של לפחות 10 ס"מ. כדי לקבל את האישור, יש לפנות לפקיד היערות באזורכם. כדאי לשים לב ולשאול האם העץ מוגן, כי במקרה כזה לא ניתן לכרותו בלעדיו של אישור, לא משנה כמה גבוה הוא.

  4. חברת כריתה: כשאתם פונים לחברת הכריתה חשוב שהיא תהייה חברה מומחית מטעם משרד החקלאות לגיזום וכריתת עצים. כך אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שבחרתם בחברה מקצועית ומיומנת בעלת כל ההרשאות והביטוחים המתאימים.

מתי כורתים עץ דקל?

מתי עליך לכרות את העץ הוא תלוי במצבו. אם העץ סובל מחדקונית הדקל שכבר פלשה ללב העץ והטילה ביצים, בדרך כלל העץ אינו אוחז ולא ניתן להצילו. במקרים כאלה, עליך לכרות את העץ. יש לציין שעל מנת לכרות עץ דקל, יש צורך באישור ורישיון. אנו ממליצים לבדוק האם יש אפשרות לגזום את העץ כחלק מטיפוחו. לעיתים חדקונית הדקל עדיין לא הגיעה ללב העץ ואפשר לגזום את הענפים בהם היא נמצאת. באופן זה, ניתן לשמור על הדקל ובו זמנית לשמור על יופיו. אם אין ברירה והכריתה היא הפתרון היחיד, יש לבצע גם כרסום של שורשי העץ כדי להסירו לחלוטין.

נשמח לעמוד לרשותך ולספק לך את השירות המקצועי ביותר עבור כריתת עץ דקל בכל גובה. אנו מבטיחים לך ייעוץ מקצועי, צוות מיומן ושימור על סטנדרטים גבוהים של אבטחת הסביבה. בנוסף, אנחנו נלווה אותך בתהליך השגת כל האישורים והרישיונות מפקיד היערות. 

פרמטר מאוד חשוב שיש לקחת בחשבון שמתכננים לכרות עץ גם בגינה פרטית הוא רישיון כריתה ואישורים נלווים עליכם לפנות לפקיד היערות באזורכם ולהוציא אישורי כריתה לעץ הרצוי. אצלנו באורי גיזומים מלווים אתכם עד להשגת האישור והרישיון המתאימים.


מתחייבים למחירים המשתלמים ביותר!!
חייגו עכשיו וקבלו הצעה מנצחת.

לפני שאתם בוחרים חברת כריתת עצים בבית פרטי, הנה כמה נקודות שחשוב שתבדקו:

  1. רישיון ומומחיות – ודאו שהחברה שאתם בוחרים הינה חברה מומחית לכריתת עצים מטעם משרד החקלאות כך תוכלו להיות בטוחים שהעבודה מבוצעת ע"י מקצוענים עם ביטוח על העבודה. בנוסף חשוב גם לבדוק שהחברה רשומה כחברת גיזום וכריתת עצים בגינות ובמקומות ציבוריים ובעלת רישיון עסק. תוכלו לבדוק את זה על ידי בדיקת הרישיון והאישורים של החברה.

  2. בטיחות – ודאו שהחברה עומדת בתנאי הבטיחות המתאימים לפעולות הכריתה, ושהעובדים שלה עובדים עם ציוד מגן אישי ובכלי עבודה ברמה הגבוהה ביותר.

  3. ניסיון – ודאו שהחברה בעלת ניסיון מקצועי רב בתחום כריתת עצים בבית פרטי, ושהיא מכירה את התהליכים הנדרשים לביצוע עבודה איכותית.

  4. ביקורות – עיינו בביקורות והמלצות של לקוחות קודמים, כדי לוודא שהחברה מציעה שירות איכותי ומקצועי.

  5. תמחור – ודאו שהמחיר המוצע על ידי החברה הוא סביר ונכון עבור השירות המוצע, ושאין תוספות נסתרות או חיובים נוספים שיש לשלם.

    למידע נוסף על כריתת עצים לחצו כאן

אזורי שירות- כריתת עץ דקל

חברת אורי גיזומים מספקת שירותי כריתת עצי דקל בבית פרטי בערים ובאזורים הבאים:

אזור חיפה

אזור השרון

אזור הצפון