לוגו אורי גיזום עצים כריתת עצים

גיזום וכריתת עצים אורי גיזומים

גיזום וכריתת עצים רק עם מומחים

הקפדה על מקצועיות יעילות בטיחות שירות מהיר

מחפשים חברת גיזום וכריתת עצים מקצועית? 
אצלנו תיהנו מביטוח מלא, ליווי בתהליך השגת כל האישורים וייעוץ מקצועי בחינם!

נשמע מעולה? צרו אתנו קשר עכשיו, וקבלו הצעת מחיר שוברת שוק!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מומחים מטעם משרד החקלאות

מחירים נוחים

ליווי בהשגת אישורים

כיסוי ביטוחי מלא

אורי גיזום עצים- השירותים שלנו

לחץ על השירות המבוקש…

השכרת מנוף סל

השכרת מנוף סל לגיזום עצים

מה הלקוחות שלנו מספרים?

Noam Gal ShimonyNoam Gal Shimony
12:24 07 Aug 23
ח׳ברה מעולים ומקצועיים. עשו עבודה מעולה בתנאים לא פשוטים. מחיר הוגן. ממליץ עליהם בחום
Me AKMe AK
13:49 20 Jul 23
מקצוענות ממדרגה ראשונה! גוזמים שמבינים לעומק את עיסוקם ואוהבים אותו - ניכר ביותר מצד, ונדיר ביותר מאידך (וחבל). עומדים בזמנים ובהבטחות עד הסוף הטוב, מאורגנים נפלא בעבודה - כל הצוות מקסים, אדיב ומנומס, ממש מחמם לב, בלי טיפת ציניות! המחיר מאוד הוגן ביחס לתמורה האיכותית. מי יתן ויהיו עוד בעלי מקצוע כמו תמיר, אילן, עידן, שגיא והצוות בארץ הזאת. חיזקו ואימצו והמשיכו בדרככם זו!ממליצה על אורי גיזומים בחום!
גיל כהןגיל כהן
16:45 09 Jul 23
הגיעו 6 חברה כל אחד ידע מה תפקידו הורידו שני עצים פינו את הגזעים והענפים לפינת הגזם ניקוי תוך שיה הכל היה נקי ומסודר . שאפו !
דוד עמוסדוד עמוס
10:20 07 May 23
עבודה מקצועית ביותר,אווירה נעימה צוות מקצועי ואמין ניתנו הסברים מקצועיים לפני תחילת העבודה מרוצה מאד וממליץ בחום
Rotem Goor-AvieliRotem Goor-Avieli
18:32 27 Apr 23
עומר אפריאטעומר אפריאט
18:51 26 Mar 23
פניתי אליהם אחריי שהתאכזבתי מאיש מקצוע אחר , ואחריי סקר שוק . פשוט אלופים , מחיר הוגן, עבודה טובה ומהירה, בקיצור מס 1 בתחום
פניתי לאילן בנוגע לבעיה , הגיע עם הצעת מחיר הוגנת לעומת כל השאר והעבודה שהצוות והוא ביצעו הייתה מעבר לכל ציפייה !ממליצה בחום !
js_loader

גם הם בחרו באורי גיזומים מה איתך?

שנות ניסיון
0 +
פרויקטים
0 +
לקוחות מרוצים
100 +

כריתת עצים אורי גיזומים

עצים וצמחייה מהווים חלק בלתי נפרד מנוף חיינו, יפים וחיוניים לסביבה שלנו. הם מספקים חמצן, צל ויופי טבעי. עם זאת, ישנם מקרים בהם עולה צורך לגזום, לכרות או להסיר עצים מסיבות שונות. כאן נכנסת לתמונה חברת גיזום וכריתת עצים אורי גיזומים. במאמר זה, נבחן את הסיבות השונות, שבגינן תזדקקו לשירותיה של חברת גיזום וכריתת עצים.

גיזום וכריתת עצים

גיזום וכריתת עצים נחוצים תחת מגוון רחב של סיבות. לדוגמה, גיזום מקצועי נדרש כדי להסיר ענפים מיותרים או ענפים מתים או גוססים שיכולים להוות סיכון לאנשים ולרכוש. בנוסף, גיזום יכול לעזור לעצב עצים לצמוח בכיוון מסוים, מה שיכול להיות שימושי למטרות אסתטיות או למניעת הפרעות לקווי חשמל או מבנים.

כריתת עצים

כריתת עצים מתייחסת לתהליך במסגרתו מתבצעת הסרה מלאה של עצים. כמו כן, תהליך זה מתבצע בדרך כלל כאשר עץ הפך למפגע עקב מחלה, נזק חיצוני או שהוא צומח במקום שאינו מתאים לו. חשוב להבהיר, כריתת עצים היא משימה מורכבת למדי שהביצוע שלה צריך לשלב מיומנות ייחודית וכליי עבודה ייעודים. כדי למקסם את התוצאה ולמזער את הנזקים הפוטנציאליים, מלאכת הכריתה צריכה להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע מיומנים וזאת כדי להבטיח את בטיחותם של כל המעורבים והסביבה.

העתקת עצים

העתקת עצים מוגדרת כתהליך של העברת עצים ממקום למקום, מדובר בפרקטיקה שיכולה להועיל במגוון מצבים. כמו כן, תהליך זה כולל עקירת עץ שלם ממיקומו הנוכחי ושתילתו מחדש באזור חדש. העתקת עצים יכולה להיות שימושית לשימור עצים יקרי שהקרקע עליה הם יושבים מיועדת למטרות אחרות, או להעברת עצים לסביבה מתאימה יותר שבה הם יכולים לשגשג. עם זאת, השתלת עצים היא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים כדי למנוע פגיעה במערכת השורשים של העץ. לשם כך, במידה ועולה צורך חשוב להשאיר אותו לאנשי מקצוע מיומנים.

הסרת גדם

לאחר כריתת עץ נשאר הגדם, דבר שיכול לפגוע באסתטיות של המקום בו הוא ניצב וכן להוות סכנה בטיחותית. לשם כך, קיימת אפשרות להסיר את הגדם, אך המלאכה דורשת מיומנות רבה וכליי עבודה ייעודית.

שירותי חירום

כמה מהשירותים החשובים ביותר שחברת גיזום עצים מובילה יכולה להעניק הם שירותי חירום. עצים עלולים ליפול או להינזק משמעותית באופן בלתי צפוי במהלך סערות או רוחות עזות כך שהם מהווים סכנה מיידית לאנשים ולרכוש בסביבתם. במצבים כאלה, חברת גיזום וכריתת עצים יכולה לספק שירותי חירום לפינוי העץ שנפל, ולבצע זאת באופן בטיחותי, מהיר ויעיל.

אדריכלות נוף

כל פרויקט שמבסס עיצוב שמתאפיין במראה של טבע חייב לשלב עצים. לשם כך, יש לתחזק אותם כראוי כדי להבטיח שהם גדלים בצורה בריאה, כך שהם באמת משפרים את הנוף. חברת גיזום וכריתת עצים יכולה לספק שירותי גינון, עיצוב וגיזום עצים, תוך הבטחה שהם משדרגים את האסתטיקה הכללית של הנוף.

מאפיינים של חברת גיזום עצים מובילה

חברה מובילה בתחום הגיזום וכריתת העצים, כמו אורי גיזומים, היא חברה אמינה, מנוסה ובעלת מחויבות לבטיחות ולשביעות רצון הלקוחות. כמו כן, צריך להיות להם צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים המשתמשים בטכניקות ובציוד העדכניים ביותר כדי לספק שירותים איכותיים. בנוסף, לחברה טובה צריכה להיות שירות לקוחות מעולה, מחירים הוגנים, ויכולת לספר מגוון רחב של שירותים הנוגעים לעולם של גיזום עצים וכריתתם.

בטיחות לפני הכול

כאשר בוחרים חברת גיזום וכריתת עצים, חיוני לחפש חברה שתשים את הבטיחות במקום הראשון. לשם כך, לחברה צריכה להיות תוכנית בטיחות מקיפה הכוללת הכשרה לעובדיה, תחזוקת ציוד נכונה ועמידה בתקני בטיחות שנקבעו על ידי הרשויות הרלוונטיות. כמו כן, הם צריכים גם להיות בעלי כיסוי ביטוחי כדי להגן הן על העובדים והן על הלקוחות שלהם במקרה של תאונות או נזקים. חשוב לזכור, במקרים רבים השירות של גיזום עצים נדרש לצרכי בטיחות, כך שחיוני לוודא שהחברה שמה על כך דגש מיוחד.

 

שמירה על הסביבה

מאפיין נוסף שחשוב לחפש בחברת גיזום וכריתת עצים מובילה הוא המחויבות שלהם לשיטות עבודה ידידותיות לסביבה. כדי לאפשר זאת, הם צריכים להיות בקיאים במיני עצים והרגלי הצמיחה שלהם, ולהיות בעלי הבנה עמוקה של ההשפעה שיכולה להיות לעבודתם על המערכת האקולוגית המקומית. לשם כך, חברה מובילה צריכה להשתמש בשיטות ידידותיות לסביבה ולשאוף למזער את השימוש בכימיקלים וחומרי הדברה.

 

לסיכום – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

כשזה נוגע לשירותי כריתה, גיזום והעתקה של עצים, יש רק כתובת אחת – אורי גיזומים. עם מוניטין מבטיח, ניסיון עשיר, אנשי מקצוע מיומנים ומוסכמים, כל הרישיונות והביטוחים הנדרשים, אורי גיזומים היא החברה המובילה בתחום. כמו כן, מעבר לשירותי הגיזום וכל מה שכרוך בכך, החברה מעניקה שירותי פינוי ואיסוף חינמיים. אז אם אתם זקוקים לגיזום עצים מכל סיבה שאתם יכולים להעלות על דעת, פנו עוד היום לאורי גיזומים ותזכרו לשירות ברמה הגבוהה ביותר, בהצלחה!

אזורי שירות

חברת אורי גיזומים מספקת שירותי גיזום עצים בערים ובאזורים הבאים:

אזור חיפה

אזור השרון

אזור הצפון